17 Mayıs 2010 Pazartesi

DÜŞÜNDÜKLERİM

MODÜL:3 HAKKINDAKİ

1-Öğrencilerin internette araştırma yaparken kullanmak istedikleri bilgilerin ,materyallerin yasal kullanım dışına çıkmaması için telif hakkı yasaları hakkında öğrencilerimi bilgilendiririm.

2-Öğrencilerime blog ve wiki gibi çevrimiçi araçlarını kullandırarak grup çalışması yaptırabilirim.Ayrıca çalışmaların kalıcığı için e-posta,çevrimiçi sohbet,sesli konuşma ve hızlı ileti araçlarıda kullanılabilir.

3-İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder