MODÜL:3 HAKKINDAKİ
1-Öğrencilerin internette araştırma yaparken kullanmak istedikleri bilgilerin ,materyallerin yasal kullanım dışına çıkmaması için telif hakkı yasaları hakkında öğrencilerimi bilgilendiririm.
2-Öğrencilerime blog ve wiki gibi çevrimiçi araçlarını kullandırarak grup çalışması yaptırabilirim.Ayrıca çalışmaların kalıcığı için e-posta,çevrimiçi sohbet,sesli konuşma ve hızlı ileti araçlarıda kullanılabilir.
3-İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder