17 Mayıs 2010 Pazartesi

modül 3

modül soruları:

1.Öğrenme ve öğretme süreçlerini desteklemek için interneti nasıl kullanabilirim?

Öğrencilerime blog ve wiki gibi çevrimiçi araçlarını kullandırarak grup çalışması yaptırabilirim.Ayrıca çalışmaların kalıcığı için e-posta,çevrimiçi sohbet,sesli konuşma ve hızlı ileti araçlarıda kullanılabilir.


2.İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?

Öğrencilere interneti kullanımına ilişkin yasal ve etik uygulamaları anlatarak yaptıkları projede bilgiyi doğru kullanmalarını sağlayabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder