17 Mayıs 2010 Pazartesi

MODÜL3 TE ÖĞRENDİKLERİM

Modül Soruları:
•Öğrenme ve öğretme süreçlerini desteklemek için İnterneti nasıl kullanabilirim?
•İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?

Öğretmek istediğim konu hakkında internette farklı araştırmalar yaparak ,ilgi çekici unsurları derse dahil edebilirim.İnternetten faydalanarak, gerekli programları kullanarak dersi interaktif şekilde, öğrencilerle karşılıklı etkileşim halinde işleyebilirim.Öğrencilerim interneti araştırma yapmak için önemli bir kaynak olarak kullanılabilir. Proje hazırlama esnasında ve grup çalışmalarında öğrenciler çevrimiçi web sitelerini kullanarak birbirlerinin çalışmalarını gözlemleyerek faydalanabilirler.

Öğrencilerin internette araştırma yaparken kullanmak istedikleri bilgilerin ,materyallerin yasal kullanım dışına çıkmaması için telif hakkı yasaları hakkında öğrencilerimi bilgilendiririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder