13 Mayıs 2010 Perşembe
modül 2 de öğrendiklerim
Bu modülde kurs boyunca geliştireceğinim ve Kurs sonunda öğrencilerimle uygulayacağınım ünite üzerinde çalışmaya başladım Ünitemi planlarken öncelikle öğrencilerimin kazanması gereken önemli yeterlikleri tanımladım, öğrenme amaçları ile Öğretim Programı Tasarım Soruları aracılığıyla öğrencilerimi yönlendirerek daha kalıcı öğrenmeyi desteklemede bana yardımcı olacak.Öğrenci merkezli değerlendirmeyi öğrenme sürecinin tamamına yayarak planlarım.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
konuyu çok iyi anlamışsınız hocam.tebrikler.
YanıtlaSil