15 Mayıs 2010 Cumartesi

gözüm, ben ve dünyam

temel soru:
dünyamızı nasıl algılarız?
ünite soruları:
duyu organlarımız nelerdir?
duyu organları ve çevre ilişkisi nelerdir?
çevremizde olan-bitenleri nasıl keşfederiz?
içerik soruları:
göz nasıl bir organdır?
gözün gürüntüye odaklanması nasıl olur?
gözün bölümleri nelerdir?
görme kusurları nelerdir?

2 yorum:

  1. aliye hocam temel sorunuz disipliler arası,ayrıntılı düşünmeyi zorunlu kılan ve öğrenciyi düşünmeye sevk eden bir soru olmuş tebrikler.
    ünite sorusu ayrıntılı düşünmeye sevk eden ve ünitenle bağlantı kuran ve araştırmaya sevk eden sorular olmuş tebrikler.
    içerik sorusu net cevapları olan sorular olmuş tebrikler

    YanıtlaSil